dlugo

Autor: WITEK (witek71_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 08 Jul 2000 - 00:17:21 MET DST

Kupilem nowy HDD , i mam problem :
System Win98 , uruchamia mi sie bardzo dlugo , kiedy wyskakuje przy starcie
Vweryfing Pool Data , nastepuje nieznaczna przerwa , potem gdy wyskakuje na
ekranie Logo windowsa jest dluga przerwa , nastepnie dluga przerwa jest po
pokazaniu sie ladowanych driverow , i znow jest przerwa przy kolejnym
pokazaniu sie Logo windowsa .
W sumie system uruchamia mi sie chyba z 15 minut .
A najsmieszniejsze jest to ze kiedy restartuje system , laduje sie on
normalnie bez zadnych zaklocen.
Czy wie ktos o co moze chodzic ? , moze trzeba cos w Biosie? ( bios ma
rozpoznany prawidlowo Hdd) .
Jesli ktos moze mi pomoc prosze o kontakt na priva.

             WITEK
      witek71_at_poczta.wp.pl
        ICQ uin:81139188
Zapisz sie do ATI-Akcja Tanszy Internet