Re: Chce kupic tanio, ale porzadnie.

Autor: Michał Młynarczyk (michal.mlynarczyk.usenet_at_gorilla.com.pl)
Data: Fri 07 Jul 2000 - 19:43:43 MET DST

Dnia Friday, July 07, 2000 Lilija napisał/a:

L> - Nie jestem daemonem overclocking'u i raczej nie bede robil rzeczy typu
L> 566_at_1666.
L> - Plyta nie gorsza niz Asus/Abit.

 Abit BH6 + C533A
 polecam ten proc, gdyż genialnie się podkręca (mój przy 1.7v wyciąga
 800Mhz, tak teraz pracuje).
 Jeśli na prawdę nie zależy Ci na podkręcaniu wybierz celerona 500.
 Płyta jest dość stara, ale w porównaniu z BF6 jest niewiele gorsza, a
 na pewno tańsza. Nie ma SoftMenu III, tylko II (czyli nie ma zmiany
 częstotliwośći magistrali) co 1Mhz. Nie ma też na pewno paru innych
 drobiazgów. 5xPCI, 2xISA i 1xAGP.

--
*| Michał Młynarczyk michal_at_gorilla.com.pl  |*
*| http://beep.prv.pl -> mp3 players zone   |*