Re: CD Creative 52X

Autor: Skałka (skalka_at_priv1.onet.pl)
Data: Fri 07 Jul 2000 - 13:02:09 MET DST

> pracuje

...a nie czasem wolniej ?
Ja mialem Creative Infra 32x - i ten przycisk przelaczal maxymalny transfer
na wolniejszy i naped chodzil wolniej i ciszej - co bylo przydatne np przy
odtwarzaniu mp3.

Nie chce cie straszyć, ale mi sie tec CD-ek zrąbał po 6 miesiacach.
Creative sam nie robi cd-kow tylko pakuje jakies wersje OEM
pod swoim szyldem.

skalka_at_priv.onet.pl