Trwa ponowne uruchamianie WINDOWS.....

Autor: Michał Tomaszewski (mitom_at_polbox.com)
Data: Fri 07 Jul 2000 - 11:00:56 MET DST

Od dłuższego czasu pojawia mi sie przy starcie kompa ten komunikat (zamiast
sławietnego (o rany, już zapomniałem jak to było dokładnie - ale ta wersja
bez "ponowne" :)) )
Gdzie to wyłączyć, jak przywrócić dawną świetność ? ;)
Oczywiście system chodzi "normalnie" - jak to na WINDOWS przystało, ale
drażni mnie to...
W rejestrze pewnie to będzie - ale gdzie ?
Odrzucam z góry porady typu "przeinstaluj system" - bo co to za porada?

--
Pozdrawiam
***** Michał Tomaszewski *****