Odp: Polaczenie 2 komp. -odl. 50m

Autor: grzegorz (grzegorz_at_awe.pl)
Data: Thu 06 Jul 2000 - 22:58:33 MET DST

Najłatwiejszym sposobem jest wykorzystanie kabla BNC, posiadanie dwóch kart
sieciowych z końcówkami BNC, do tego dwa trójniki i dwa terminatory.
Przy uzyciu kabla skrętki muszisz posiadac karty sieciowe z portami RJ-45,
kabel UTP kategori 5,. końcówki RJ. Dodatkowo zaciskarke do RJ-tów. Są dwa
sposoby podłączenia dwóch komputerów. Albo przez odpowidenie zaciśnięcie
RJ-tów ( opis w jakimś CHIP-ie) albo zastosowanie HUBa np. 5 port. Przy
połączeniu dwóch kompoów nie wykorzystasz 100MBit gdyz sa potrzebne karty
100 MBit i HUB 100 MBit.
Najlepszym i najtańszym sposobem jest zastosowanie kabla BNC.
Użytkownik Tomek <tom5_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3964c1fb_at_news.vogel.pl...