Odp: PC a TV

Autor: MARKS (mark1_at_polbox.com)
Data: Thu 06 Jul 2000 - 19:32:07 MET DST

jesli chodzi o ogladanie filmow DVD(z komputera) na telewizorze
przy karcie bez wyjscia TV to chyba najlepiej wlozyc sprzetowy
dekoder DVD.
to rozwiazanie moze troche kosztuje, ale rozwiazuje ten problem
i wiele innych(dlugo by wymieniac)
ja osobiscie uzywam CINEMASTER II i jestem wiecej niz zadowolony.

pozdrawiam
Marek

Użytkownik Marek Witon (Cipiór) <Marek_at_infor.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:39645869.988355E0_at_infor.pl...