Re: Kupno nagrywarki

Autor: Kaizen (nospam.kaizen_at_promail.pl)
Data: Thu 06 Jul 2000 - 12:20:33 MET DST

Rafal Olesinski wrote:
[...]
> Za nic nie kupowalbym Yamahy mam juz druga w pracy .. i sa same problemy,
> pomysl czy nie kupic Teac'a.

Ja mam już trzecią - pierwszą kupiłem w marcu '99 :)
Ale przez pady nagrywarek zmarnowałem "kilka" płyt.
Jak chcesz mieć za darmo co parę miesięcy nowy model to kup Yamahę - ale
zadbaj, by firma była solidna i poprawnie reagowala na reklamacje ;)

1. Plextor
2. Teac

Dalej długo, długo nic

xxx. reszta

Pozdrawiam,
Kaizen kaizen_at_promail.pl lub kaizen_at_poczta.fm

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl