Re: Permanentna zmiana w BIOS ?

Autor: Dark Rider (nospam.Dark.Rider_at_poczta.fm)
Data: Thu 06 Jul 2000 - 11:18:38 MET DST

Użytkownik Roger <roger_at_thunder.t4.ds.pwr.wroc.pl> w artykule
news:8jnq76$jqo$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl napisał...

> sprobuj zaktualizowac poprzez abitfae.bat

hmmm.... dzieki za wskazowke poradzilem sobie przez awdflash /?
moja propozycja na te przypadki jest taka:

awdflash.exe nowy.bin stary.bin /py /sy /cp /cd /cc /LD

ta ostatnia opcja powoduje ze nie pojawia sie jakis bzdurny bios crc error
po restarcie, bez tej opcji mialem chwile zabawy dopoki nie wpadlem
ze trzeba kompa na chwile wylaczyc calkiem i wlaczyc ponownie.
a teraz wyniki - no niestety napiecia 2,4 V mi to nie przywrocilo :-(((
zaczynam dochodzic do wniosku ze to byl tylko sen :-)))
ale tak naprawde to jednak bylo to napiecie i mozliwe jest ze ktoras
wersja biosu go likwiduje (nie sprawdzalem wgrywajac wszystkich po kolei)
natomiast wgralem wersje przedostatnia NW i zaczelo dzialac power on myszka
hurrra! hehehe teraz zobaczcie co o ostatnim biosie QR pisze sam ABIT:

1. Fixes the incorrect memory capacity issue under Linux.
2. Fixes the ACPI issue under W2K.
3. Improves the Power On function by mouse right/left botton after shutting
    down the system under Win98SE.
4. Supports Celeron 566(66) and 600(66) MHz CPUs.

zwracam uwage na punkt 3 - toz to kpina !!! u mnie ta fukncja zupelnie zniknela!
zobaczymy czy bedzie jakas nowsza wersja biosu i co on tam bedzie "potrafil"

pozdrowionka
DR
p.s.
co do punktu pierwszego to u mnie wcale nie fixes ! nic z tego nie rozumiem!

--
Wyslano przy pomocy niezarejestrowanej wersji programu T-Mail 1.06
Informacje o programie i najnowsza wersja: http://aptus.pl/programy/