Gdzie można namierzyć takie kopiery?

Autor: --- ! Nuta ! --- (nuta_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 05 Jul 2000 - 19:55:02 MET DST

VTam All!

Poszukuję pilnie namiarów na wymienione niżej kopiery. Mogę przyjąć je
także na priva, ale w miarę najnowsze i przede wszystkim PEŁNE wersje.

Proszę uwagi i namiary na tylko te tu wymienione, ewentualnie "lepsze",
bo pozostałe badziewia w stylu DD VGACopy, Copy2, MaxiDisk etc.
namierzyłem i do porządnego klonowania FDD są nieprzydatne.

CopyWrite
CopyIIPC
TeleDisc
ProCopy