Re: Okielznac Windows

Autor: Michal Durys (misha_at_femina.com.pl)
Data: Wed 05 Jul 2000 - 18:50:21 MET DST

Użytkownik Roger <roger_at_thunder.t4.ds.pwr.wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8jvnsm$3h9$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...
> Sprobuj ustawic cache dyskowy za pomoze cachemana
> http://www.outertech.com/english/index.html

Zaraz sprawdzę.

> Sprawdz co sie odpala na starcie

Jak to zrobić? W autostart mam jedynie wspomnianego klienta dnet.

> Rozsadniejsza to znaczy jaka ? mniejsza ?

4 KB uznałbym za dość rozsądną, choć w wielu wypadkach i tak za dużą.

> Wielkosc klastra jest uzalezniona on wielkosci partycji i typu
> systemu plikow.
> Sadze, ze masz partycje fat16 od 0.5 GB do 1GB. Wiec najlepiej
> przekonwertowac ja na fat32 i bedziesz mial klastry 4KB.

Znam ograniczenia fat16, moja partycja ma 20,9 GB i jest w fat32.

> Jesli chcesz zwiekszyc rozmiar klastra to partition magic lub
NT/Win2000

Poszukam Partition Magic.