Problemy z odtwarzaniem muzyki.

Autor: piotrek_at_post.pl
Data: Wed 05 Jul 2000 - 16:35:00 MET DST

Witam.

Mam tutaj taki komputer, Celeron 500, 64 MB RAM, jakiś modem Motoroli, kartę
Trio64, sieciówkę, dysk 8 GB. Problem jest dość znany, bo dotyczy
odtwarzania mp3 przez Winampa. Każdy kawałek jest rwany, to brzmi trochę jak
przeskakiwanie płyty winylowej. Zdarza się to co kilka sekund. Podobny
problem jest przy słuchaniu radia przez Internet. Wyłączyłem DMA na każdym
dysku, przyspieszanie sprzętowe próbowałem ustawiać na min i max, ale nic z
tego.
Wiem że kiedyś na grupie było podawane rozwiązanie podobnego problemu (nawet
sobie tego posta zapisałem w komputerze domowym, ale ostatnio miałem pad
systemu i dużo danych poszło pod igłę, czyli format), dlatego też proszę o
podanie tego rozwiązania. Wpisywało się do win.ini bodajże jakąś linijkę
typu "DBLBUFFER=off" czy coś takiego. Po prostu tego nie pamiętam.
www.deja.com też nie przyniosło odpowiedzi.

TIA.

Pozdro,

--