Re: Jak nagrywać płyty CD-RW ???

Autor: Tomasz Kurzacz (kurzacz_at_it.com.pl)
Data: Wed 05 Jul 2000 - 13:28:58 MET DST

Ja po sformatowaniu plyty po prostu przeciagam pliki tak samo, jakbym
kopiowal do innego katalogu. To dziala i jest czytane w niektorych (nowszych
napedach). W ogole wtedy nie uzywam programu do nagrywania, wystarczy
okienko pod winda, explorer, norton itp.
TK.
Ps. A po co nagrywasz sesje?

Użytkownik Robek <robczer_at_pertus.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8kB85.16848$Qw1.407675_at_news.tpnet.pl...