Re: Jak wpiąć napędy?

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Wed 05 Jul 2000 - 12:58:18 MET DST

Tomasz Nowak wrote:

> Okej, ale czy system nie będzie mi stawał dęba w przypadku korzystania
> z CD-ROMA? Pisałeś że, dysk na pasku z CDROMem musi "poczekać", a nie
> wiem czy to dobrze, gdy "poczekać" musi system operacyjny ;]..

Nie "czeka" system operacyjny, tylko jest chwilowo blokowany transfer
danych do/z drugiego napedu (tutaj - dysku) podczas odczytu danych z
cdromu.

A dla uzytkownika objawem tego jest wolniejsza praca wspolna dysku i
cdromu, przyklad - wolniejsza instalacja systemu z plytki niz w
przypadku kiedy cdrom jest na osobnym kanale.

W zadnym wypadku nie dojdzie do "zablokowania" systemu.

--
Maciej Machacz
xenes_at_ds13.agh.edu.pl