Re: ASPI32

Autor: Bart (bartek_at_coig.katowice.pl)
Data: Wed 05 Jul 2000 - 12:10:12 MET DST

Rafal Kowalski napisał(a) w wiadomoœci: <3962DAF3.F705595A_at_cst.tpsa.pl>...
>W jaki sposob zainstalowac ten sterownik?
>Nie moge odtworzyc zadnego filmu DVD poniewaz wywal mi jego brak.
>Skopiowalem go do katalogu windows\system, i w trakcie dodawania go do
>rejestru wywala mi blad.
>Co mozna cos zrobic abym znowu mogl ogladac moje filmy, czy pozostaje mi
>tylko powtorne stawianie systemu.

aspi 32 jest do pobrania z www.adaptec.com
albo z www.cdrinfo.pl z dzialu windows 2000 tips ( nie przejmuj sie to jest
wersja pod win 9x i NT )
pozniej z adapteca pobierz aspi cheacka i sprawdz czy jest poprawnie
zaistalowany

>Wszelkie porady prosze kierowac na priva.
>Z gory dziekuje

a na priva to ja ci moge wira poslac ...

Bartek
bartek_at_coig.katowice.pl