Odp: P³yta PC-CHIPS i Tuner TV

Autor: zorro (kenkomputery_at_kenopole.com.pl)
Data: Wed 05 Jul 2000 - 11:25:45 MET DST

Tak siê sk³ada, ¿e podzielam pogl±dy "speca" z t± p³yt± ¿aden tuner TV nie
chce i ju¿...
Co siê tyczy Ati All In Wonder to przecie¿ tam nie ma slotu AGP - a
kupowanie takiej karty na PCI mija siê ze zdrowym rozs±dkiem.

Zastanawiaj±ce jest to dlaczego kto¶ tak± p³ytê pupi³ - bo by³a najtañsza
zapewne ...

U¿ytkownik Thorm <wronek_at_box43.gnet.pl> w wiadomo¶ci do grup dyskusyjnych
napisa³:8ju3jk$e87$1_at_post.polcard.com.pl...