Re: Nie miała baba

Autor: Karol Michalak (orient_at_ichf.edu.pl)
Data: Wed 05 Jul 2000 - 10:55:39 MET DST

Marcin Lipski wrote:

> Szkoda, że nie czytałeś moich postów sprzed miesięcy.... Tak to jest z VIA &
> AMD, niestety....

Czytałem. Trudno nie zauważyć tak głupich postów. Mam dla Ciebie przykrą
wiadomość. Z większością problemów i wszystkimi kluczowymi już sobie
poradziłem. Mimo tego, że dotychczas miałem bezkonfliktowy sprzęt i nie
miałem tym samym zbytniego doświadczenia. Pozostaje jedynie kosmetyka i
szlifowanie wydajności.