Pomocy SCSI BIOS

Autor: Sowa (oberst_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 05 Jul 2000 - 09:21:09 MET DST

Posiadam płytę główną z kontrolerem SCSI i chciałbym zaktualizować BIOS.

Mam w związku z tym problem, utworzyłem dyskietką z odpowiednią wersją BIOS
i programem Flash4.

Po ukończeniu botowania z dyskietki uruchamiam plik UPDATE i postępuje z
godnie z tym co tam pisze ale niestety, kiedy uruchomi się program FLASH4 to
pokazuje się błąd nr 10 to znaczy "Device not exitent. Cannot locate any
Adaptec device." i od tego momentu nie wiem co mam zrobić?

Zależy mi na czasie. Dla ścisłości podaje że posiadam płytę główną:

 ASUS P2B DS i od dzielny kontroler SCSI adaptec AHA 1505 do skanera.

Z góry dziękuję za odpowiedź.