!!!! P3v4x -Sieciowy problem z Asusem VIA - Help Pomozcie, !!!!

Autor: Thomas - Polbox (thomas_at_polbox.com)
Data: Wed 05 Jul 2000 - 08:50:02 MET DST

Witam,

thx xa odp, teraz mam klopot z zainstalowaniem NT4.0 Work i sieci (to
najwazniejsze).

Siec - standard 10 Ethernet PCI (spr. na poprzednim kompie), teraz niestety
nie dziala - konflikt obszarow adresow. Wchrzanil sie na sieciowce tejze
jakis konflikt obszarow z PnP Bios Zmienilem obszar recznie na niepowodujacy
konflikt, ale nic nie pomoglo.
Czytalem w ksiazeczce mojego Asusa Via, ze jest cos takiego jak PCI/PNP Isa
IRQ REsouce Exlusion i PCI/PNP ISA UMB R.E. oraz z DMA R.E.
Pytanko, czy mam cos z tego ruszac? czy tez zgrac stery ze str. Via: VIA
Rhine VT86C100A, VIA Amazon VT86C926 - tylko ze ja mam IBM-a :((
POmozcie help.!!!!!
A jak pinguje to wywala blad 10048...Cio to?

Zainstalowalem 95, ale po ilu bolach :((((, (98 nie chcialo pojsc wywalilo
sie przy instalce -3x instalowalem :(. Nastepnie chcialem zainstalowac
Nt4.0 (jak na starym kompie), ale cos pedzialo mi ze niestety nie znalazlo
dyskow, mowi ze przekroczone 1024 clindr., i to prawda:}
Mam 20.4 Barracude II i podzielilem to tak: C:2GB, D:20GB, E:2GB, F:2GB, (i
chiba sadze, ze trza zamienic d: z e: magickiem).

Thx&pozdro,

Thomas