Re: Gdzie w Toruniu kupie plyte Abit BF6 ??? /Super Pilne !!!/

Autor: Pawel Binnebesel (bip_at_tor.phys.uni.torun.pl)
Data: Wed 05 Jul 2000 - 07:50:14 MET DST

demoman_at_box43.gnet.pl wrote:
: Czesc !

: Zamowilem plyte Abit BF6 ale powiedziano mi (po kilku dniach po
: zamowieniu) ze jej podobno nie produkuja i jej nie sprowadza :(

Ooo ?!

: Czy znacie jakas POWAZNA firme w Toruniu ktora ma w/w plyte na stanie
: albo moze mi ja sprowadzic po dobrej cenie ????

Zobacz w firmie Tryton na ul. Kozackiej - jeszcze kilka tygodni temu mieli,
zreszta maja swoja strone z cenami podzespolow:
http:\\www.tryton.com.pl

                        bip