Odp: Odp: Odp: Jaka nagywarka

Autor: CyboRKg (cyborkg_at_dino.open.net.pl)
Data: Wed 05 Jul 2000 - 07:28:00 MET DST

Użytkownik Maciej Machacz napisał:
> Czyli jak dobrze zrozumialem od dwoch lat nie przeinstalowywales WOGOLE
> windowsa i masz caly czas stary system?

Chyba cie straszy ;-) Zle zrozumiales - byl W95, W98, a teraz jest W98SE. I
po co sie rozpisywac; przeciez to zadna filozofia przeinstalowac system bez
straty tego co bylo zainstalowane wczesniej... Zreszta robilem to setki razy
na setkach kompow; a system mi sie nie sypie, bo jest polaczony z moim
wewnetrznym oprogramowaniem; w koncu jestem cyborgiem, a nie niedoskonala
ludzka istota ;-)))

--
CyboRKg