Re: Serwis "ACTION"

Autor: Piteq (Piteq_at_pro.onet.pl)
Data: Tue 04 Jul 2000 - 22:51:18 MET DST

Gwoli wyjaśnienia mojego stanowiska w sprawie sprzętu LG.
Oczywiście nie znam wszystkich modeli z całej gamy sprzętu komputerowego LG
ale z tego z czum miałem "przyjemność" się zetknąć muszę zakwalifikować ten
sprzęt jako znajdujący się w dolnych granicach stanów średnich. Czyli nie
jest to najgorszy chłam jaki można spotkać, ale za niewiele większe
pieniądze można kupić towar sprawiający zdecydowanie mniej problemów.
Piotrek