szlag mnie trafi !!!!!!!!!!!!!

Autor: doktorek (kubek_at_mediclub.pl)
Data: Tue 04 Jul 2000 - 22:19:08 MET DST

Witam ponownie. Temat adapterow SCSI powraca!!!
Przypomne: Mam kontroler Ulatra 2 SCSI i do tego oczywiscie tasme SCSI ultra
68 - pin.
Chce ta tasme podpiac pod nagrywarke SCSI z gniazdem zwyklym SCSI 50-pin.
No i oczywiscie nie moge w calym woj, Slaskim dostac takiej przejsciowki.
Pare osob mi kiedys pomagalo rada w tej sprawie. Bardzo prosze o kontakt,
m.in. tych , ktorzy takowe cacko widzieli i wiedza gdzie kupic.

Blagam pomocy.