Odp: Plextor PX-W8432A - problemy

Autor: Zbyszek T. (zbyszek_at_gd.home.pl)
Data: Tue 04 Jul 2000 - 21:55:56 MET DST

> Czy ktoś z szanownych grupowiczów posiada tę nagrywarkę?

Ja na ten przykład :)

> Czy ktoś słyszał
> może o jej wadach?

Poważniejszych nie stwierdziłem, a akurat od nagrywarek sporo wymagam ;)

> Kumpel ma to coś w swoim kompie i ma problemy z nagrywaniem płyt audio, a
> dokładnie z kopiowaniem płyty (na własny użytek oczywiście :). Tworzy
> oczywiście image-a na dysku a potem wypala. Sesja kończy się saksesfully,
> ale taki krążek jest nie do odtworzenia na żadnym sprzęcie. Płyta wygląda
na
> wypaloną ale nic poza tym.
> Soft używany: WinOnCD
> Nagrywanie danych bez problemu.
>
> Właściwie chciałbym się jak na razie dowiedzieć tylko czy ktoś z Was
wypalał
> na tym sprzęcie płyty audio.

Oczywiście, że PX-W8432A nagrywa prawidłowo płyty audio, nawet więcej - jest
w tym bardzo dobry :) Oto kilka możliwych przyczyn problemu, które w tej
chwili przychodzą mi do głowy:

- Używana wersja WinOnCD nie ma aktualnych driverów do tego modelu recordera
(trzeba dociągnąć).
- Image dysku jest tworzony z CD-ROMu, który bardzo źle radzi sobie z DAE
(lub w ogóle sobie nie radzi :)). Nie napisałeś, z czego kolega zczytuje te
płyty - jeżeli jeszcze tego nie zrobił, niech spróbuje odczytać nagrywarką.
- Ostatecznie ten konkretny egzemplarz może być wadliwy.

> Jak wezmę napęd w swoje ręce to będę dalej
> drążył temat. Póki co kazałem kumplowi nagrać jakąś małą porcję muzyki.
> Zobaczymy co z tego wyjdzie. Krążek do słuchania czy do podstawka do
kawy...

Do eksperymentów (i nie tylko) polecam CD-RW - zwraca się po mniej więcej
trzech nieudanych nagraniach ;)