Kontrolery dyskow

Autor: Michał Rymaszewski (mrymasz_at_posejdon.wpk.p.lodz.pl)
Data: Tue 04 Jul 2000 - 19:16:47 MET DST

Taki maly problem : mam dysk Caviar 255MB i cdrom Wearnes 12x (cdda12),
ktore nie bardzo chca ze soba pracowac. Oddzielnie dzialaja bez zarzutu.
Sytuacje dodatkowo komplikuje fakt, iz maja one pracowac na wspolnym kanale
( kontroler od plyty pod P60 ma tylko jeden i na dodatek jest na karcie PCI
z jakas popdinka pod ISA :( .W sumie niezly zakret :). Nie mam pojecia co z
tym faktem zrobic . Czy ktos moglby mi cos doradzic ??? Myslalem nad
wstawieniem drugiego kontrolera, ale nie wiem czy to bedzie dzialac .

Z groy serdecznie dziekuje : mrymasz_at_promail.pl