Re: Karta sieciowa na Via Apollo Pro 133A - zre sie ??

Autor: Mirek (mirskor_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 04 Jul 2000 - 17:33:38 MET DST

Użytkownik Roman Sąsiada <katoda_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3961F116.CEEB259C_at_poczta.onet.pl...
> Witam grupowiczow i prosze o pomysly !
> Mam, prosze was, komputer - nic specjalnego, PIII600 EB, plyta Microstar
> MS-6309 na Via Apollo Pro 133A, karta sieciowa 3Com Etherlink 10/100 PCI
> 3C905B, ustawiona na 10 Mb/s full duplex, modem - jakis ZyXel 14400.
> Calosc chodzi pod Windows 98SE protol TCP/IP.
> W czym problem - w cholernie malym transferze przy kopiowaniu po LANie.
> Kopiowanie przez FTP wykazuje transfer rzedu 19 kb/s, gdy na innym
> komputerze, z taka sama karta ustawiona tak samo, wpietym w te same
> kable transfer jest rzedu 981 kb/s !. Kombinowalem jak kon pod gorke,
> [...]

Jak masz Win98SE to wystarczy zainstalować viaagp i viabus master z serwis
packa a nie cały via pack. Reszta jest już ustawiana przez win98. Ale w
przypadku win95 konieczny jest już cały viapack. A jeszcze jedno pełny
viapack to tylko wersja 4.17- to tak na marginesie.
Pozdrawiam.