Re: angielska winda i moje dokumenty

Autor: PeterPan (ANTYSPAMpeterpan_at_yoyo.pl)
Data: Tue 04 Jul 2000 - 16:38:40 MET DST

| czy da sie ustawic gdzies w windzie angielskiej, aby domyslny byl katalog
| "moje dokumenty", a nie "my documents" ???

Ja zawsze zmieniam to "recznie" grzebiac w rejestrze (mam W95). Wystarczy
odnalezc ciag znakow "my documents" i zmienic go na "moje dokumenty". W
rejestrze bedzie kilka takich wpisow dlatego zmiane wpisu nalezy powtorzyc
kilka razy. Pozniej juz tylko wystarczy zamknac edytor rejestru i
zrestartowac komputer.

P.

 Odpowiadajac na to ogloszenie usun ANTYSPAM z adresu.