Re: Kabel rwnoległy na NT4

Autor: Roman Rogóż (romek_at_szpitaljp2.krakow.pl)
Data: Tue 04 Jul 2000 - 12:17:11 MET DST

Radoslaw Sokol napisał(a):

> Hi,
>
> romek_at_szpitaljp2.krakow.pl (Roman Rogóz) wrote in <3961ABBF.44BBB162

> Dziala, ale tylko na szeregowcu. Polaczenia równolegle mozna realizowac
> tylko programami niezaleznymi, zazwyczaj komercyjnymi :)

Dzięki za info
Wobec tego, czy ktoś może mi podać jakiś adres z takimm softwarem
share/free cokolwiek.
Muszę pilnie ściągnąć jakieś 170 MB plików z długimi nazwami z notebooka
(NT4)
na lokalny komputer (W98), a szeregowcem to wychodzi jakieś 9 godzin
(tak przynajmniej wynika z obliczeń)

jeszcze raz dzięki