karty TV USB ???

Autor: Krzysztof Katarzynski (kat_at_astro.uni.torun.pl)
Data: Tue 04 Jul 2000 - 12:03:22 MET DST

Witam!

Poszukuje kartyTV do laptopa. Narazie znalazlem dwie kandydatki,
ktore mozna podlaczyc przez port USB. Sa to: LifeView Fly Live TV USB i
AverTV USB. Pierwsza z nich otrzymala bardzo zle recenzje na stronach
www.tvmania.pl i Chip. Autorzy tych recenzji zla jakosc wyswietlanego
obrazu i beznadziejny wrecz capture przypisuja wlasnie uzyciu zlacza USB,
ktore ma byc jakoby zbyt wolne do takich celow. O drugiej karcie wiem tylko
tyle co podaje producent (www.aver.com) ale juz z tego mozna wywnioskowac,
ze jest to produkt duzo lepszej jakosci (czyzby jednak mozna bylo uzyc z
powodzeniem do tego celu zlacza USB???).

Czy ktos moze ma karte AverTV USB lub widzial ja w dzialaniu???
Wdzieczny bede za wszelkie uwagi i porady na ten temat.