Odp: UPS

Autor: Ambrozy (ambrozy1_at_3miasto.osk.pl)
Data: Tue 04 Jul 2000 - 11:13:34 MET DST

..A jezeli interesuje was przy tym wszystkim oprocz parametrow takze cena to
zobaczcie sobie na www.fast-group.com.pl
W razie pytan fachowych i cenowych mozna do mnie na ambrozy1_at_3miasto.osk.pl
albo kambrzykowski_at_fast-group.com.pl
Pozdrawiam
Krzysztof [Ambrozy]

Uzytkownik "Maciej Machacz" <xenes_at_ds13.agh.edu.pl> napisal w wiadomosci