Re: Czemu na gorszym kompie W95 laduje sie szybciej?

Autor: Kaizen (nospam.kaizen_at_promail.pl)
Data: Tue 04 Jul 2000 - 10:28:35 MET DST

Sławomir Kulesza wrote:
[...]
> To raczej nie to. Po pierwsze dlatego, ze zainstalowalem ta sama wersje systemu (z tej
> samej plyty), a po drugie dlatego, ze chodzi mi o czas, jaki jest potrzebny do ukazania
> sie pulpitu windy (AFAIK wowczas jeszcze wszystkie smieci nie sa zaladowane do pamieci).

I tu się mylisz. Daj sobie potwierdzanie krok po kroku, to zobaczysz
część badziewia które uruchamia Ci się zanim zoboaczysz pulpit. Poza tym
IMHO po ukazaniu się pulpitu odpalają się tylko programy z autostartu w
menu, inne jeszcze podczas tapetki (jak myślisz, skąd się bierze napis o
aktualizacji systemu przy restarcie - jeszcze na czarnym ekranie?).

Do tego przynajmnie u mnie instalacja VIA BM spowodowałe jedynie spadek
wydajności dysku w burst mode (HD Tach) z ok 60 mega przy MS do 16 Mega
na VIA - instaluj tyko gdy masz problemy. Zresztą sami piszą (dokładnego
linka nie pamiętam) że ich sterownik nie zwiększa wydajności, co
najwyżej rozwiązuje problemy.

Pozdrawiam,
Kaizen kaizen_at_promail.pl lub kaizen_at_poczta.fm

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl