Re: zla detekcja dysku

Autor: Maxx (maxx_at_astercity.net)
Data: Tue 04 Jul 2000 - 10:20:01 MET DST

> dzisiaj zaczal mi sie sypac jeden z kompow, zauwazylem ze jego dysk (4,3GB
> seagate) dobrze auto-detektuje sie w biosie, ale po zapisaniu zmian juz
> podczas bootowania za kazdym razem (w tabeli przy uruchamianiu) widziany
> jest jako 580MB. (???)
> Oczywiscie dzieja sie pozniej rozne jaja w windowsie. Po ustawieniu w
biosie
> dysku na auto - wykrywany jest o.k. ale w windowsie nadal na kontrolerze
> dysku jest wykrzyknik.

Czesc. Ja mialem podobne rzeczy, tylko z dyskiem 17GB i pojawial mi sie jako
np jako 1,2GB.
Takie rzeczy zaczely mi sie dziac jak instalowalem linuxa i winde i troche
sie bawilem partycjami. Sproboj podociskac wszystkie tasmy laczace dysk z
plyta glowna, a jak to nie pomoze, to niestety zdaje sie dysk bedzie do
przepartycjonowania :(. Chyba ze ktos ma jakies inne pomysly.

Maxx