Problem z modemem

Autor: DW (wwwds_at_sandomierz.opoka.org.pl)
Data: Tue 04 Jul 2000 - 09:19:06 MET DST

Mam od pewnego czasu problem z modemem. Ustawienia bez zmian, a teraz po
weryfikacji użytkownika i hasła rozłacza się. Pisze: Nie można ustanowić
połączenia. Próbowałem różnych ustawień ale to nie pomaa, a czasem wyjątkowo
gdy się połączy i chcę wejść na jakąś stronę to wygląda to tak bardzo
ociężale i w połowie rozłącza się modem.