Re: Wentylatory: wydmuchujacy i ssacy

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 03 Jul 2000 - 20:23:34 MET DST

> Chcialbym zainstalowac sobie w obudowie dwa wentylatory poniewaz na tyle
> jest miejsca na nie przeznaczone i mam teraz w zwiazku z tym pytanie:
>
> Czy są wentylatory ssące i wydmuchujące? Domyślam się, że ssący należy
> zainstalować na dole obudowy (od strony czoła) a wydmuchujący pod zasilaczem
> (obudowa ATX). Czy się mylę?
Zależne od obudowy i zasilacza - ja mam w zasilaczu
"wyciągający", więc walnąłem na czoło ssący, a na jedno
miejsce (sledź) specjalny - zajebisty- wentylator wyciągający powietrze
z karty graficznej na zewnątrz - cudowna sprawa ...
poza tym z chipie graficznym sam założyłem wentylator od 486- na blachowkręty ;))

--
DooMiniK