Re: TPSA

Autor: Daniel Pykalo (daniel.pykalo_at_sprint.com.pl)
Data: Mon 03 Jul 2000 - 19:26:16 MET DST

"Maxsiu" <maxsiuu_at_yahoo.com> wrote:
> no tak, oni dostana jeszcze bardziej po kieszeni bo cena za impuls wzrosla i
> co z tego ze wydluzyliscie impuls jak ci uzytkownicy i tak minimalizuja
> koszty siedzac na internecie po 22. Teraz siedziec beda od 18:00 i zaplaca
> wiecej niz przeddtem bo moga siedziec 4 godziny dluzej i dodatkowo zaplaca
> wiecej za impuls.

Taka polityka naszej drogiej TPsa wyruwnanie cen polaczen
miedzymistowcyh kosztem rozmow lokalnych co niby ma byc wyjsciem na
przeciw zazutom nielicznej kokurencji TPsa ktora twierdzi ze TPsa zaniza
koszt lokalnych rozmow a wszsytko odbija sobei na miedzymiastowych

> Kiedy znajdzie sie ktos aby dac wam porzadnie w dupe...
> Jak w Polsce dalej bedzie taki ograniczony dostep dla mas to nasz kochany
> kraj bedzie coraz dalej za Afryka (o Europie a nawet Stanach to nawet nie
> wspomne)

Mnie tez to nie bawi pocieszam sie ze nie jestesmy ostatni chociaz ja
wiem....

> To ze ludzie maja darmowy dostep do internetu otwiera ogromna szanse dla
> firm ktore moga latwo docierac do klientow. Spowoduje to ogromy rozwoj
> gospodarczy. Dlaczego w USA maja darmowy internet?
> Tpsa powinna dac darmowy dostep i sciagac kase za reklamy np. wyswietlane w
> okienku instalowanym w explorerze.
> Co z tego ze mamy SDI jak tylko garstka moze miec do tego dostep.

SDI... w brew pozorom moze wykonczyc TPsa podwzgledem przepustowosci
laczy i generowanego ruchu na laczach... heh ale o przepustowosci si
enei wypowiadam

> Nienawidze tego kraju, nienawidze polskich firm, nienawidze tpsa.

Mam nadizje ze prynajmneij kochasz siebie ;-)
-= / Daniel Pykalo / GSM & SMS +48 603 061 980 = -
-= e-mail: daniel.pykalo_at_sprint.com.pl = -