Re: nowy dysk, stary komp

Autor: Wojtek Frabinski (wojtekfr_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 03 Jul 2000 - 17:42:28 MET DST

On Mon, 03 Jul 2000 12:21:37 GMT, "trsr" <trsr_at_ch.onet.pl> wrote:

>Zalezy od:
>- jak stara jest plyta glowna (niektore plyty podawaly pojemnosc <= 8 giga,
>ale potrafily obsluzyc wieksze dyski (ami BIOS))
Płyta jest z 97 r. z AMI ale producent twierdzi "I am sorry to tell
you that the existing BIOS for MB520N is not available
for the hard drive greater than 8.4GB. To access hard drive over
8.4GB, you must obtain the software from the hard drive maker"
>- jaki system operacyjny zapakujesz (np. win98 bedzie pracowal poprawnie -
>ominie BIOS)
Wolałbym 95osr2 (komp ma tylko 32MB RAMu) , ale jeśli będzie trzeba
może być 98. Właściwie nie zależy mi w tej chwili specjalnie na tych
1.6 GB (chce kupić 10GB) ale później mogą się przydać a różnica w
cenie to tylko 10zł
>Jesli chodzi o widocznosc, to facet mial racje. Tylko pamietaj o jednym:
>Wystrzegaj sie uruchamiania NDD (a jak juz uruchamiasz, uwaznie sledz, co on
>robi)
Napisz coś więcej. Jakim w takim razie programem naprawiać błędy na
dysku? Scandisk działa?

--
Wojtek Frabinski
wojtekfr_at_alpha.net.pl