Re: taryfa tpsa - nie ma się czym podniecać

Autor: Paweł Kenig (kentype_at_medianet.pl)
Data: Mon 03 Jul 2000 - 14:38:19 MET DST

Ludzie, przecież to kolejna w tym roku podwyżka z opóźnionym działaniem.

Reklama w radiu dudni że teraz taniej, promocja wakacyjna, "dłuższy" impuls
i takie tam...

TP SA tłumaczy się że zmniejsza różnicę między ceną impulsu międzymiastowego
a lokalnego, a szkoda tylko że podnosząc ten lokalny a nie obniżając tylko
międzymiastowy :-)))

To wszystko w trosce o dostosowanie tej proporcji do standardów UE hłe, hłe.

Ciekawe co będzie po wakacjach i czy rzeczywiście będą jakieś ulgi dla
Internautów.

No i mamy abonament TP SA droższy niż komórkowy (wiem, wiem impulsy są
"wciąż" tańsze ale...)

Pozdrawiam

Paweł