Problem z Canon BJC-4650

Autor: Andrzej K. (k_and_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 03 Jul 2000 - 12:43:38 MET DST

Drukarka wydaje z głośniczka krótkie sygnały co 4 sek i nie drukuje. Papier,
tonery i podłączenie przewodów jest poprawne. Pod windowsem pokazuje monit
informujący, że drukarka jest wyłączona lub w trybie OFF LINE, oczywiście
jest włączona. Pod MS-DOS przy poleceniu c:\dir>lpt1 informuje, że jest
problem z zapisaniem informacji w urządzeniu podłączonym do LPT1 (drukarka
podłączona jest do LPT1). Skończyły mi się już pomysły co dalej robić,
proszę o pomoc na priva. Myślę, że przyczyna może być błacha, jest to
drukarka stojąca w firmie i niezbyt mocno eksploatowana.