Re: Drukarka laserowa (HP) nie wci±ga papieru

Autor: Xaltuton (demiurg__at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 03 Jul 2000 - 10:57:13 MET DST

"Filozoofil" <zbyfek_at_pertus.com.pl> napisal:

>Ooo, na pewno? Kiedys do nich mejlowalem i sie wycenili:
>$400 za beben do LaserJet Series II. Rzecz jasna zrezygnowalem,
>bo drukarka kosztowala mnie czterysta razy mniej. :)

Z HP sprawa wyglada dokladnie tak -
jesli cos ci padnie w srodku drukarki, to HP
po prostu wymienia caly srodek. Nikt sie nie bawi w naprawe
jakis detali, stad tez nie mozna ich kupic normalna droga.
Dlatego niejednokrotnie koszt "naprawy" drukarki w HP
przewyzsza cenowo sama drukarke, co zreszta sam zauwazyles :-)

Andy