BE6-II i Anihilator Pro

Autor: Marlow (rdydo_at_daniel.pik.gliwice.pl)
Data: Mon 03 Jul 2000 - 08:57:13 MET DST

Sorka za lamerskie pytania:

1) Czy istnieje bios do BE6-II w ktorym mozna ustawic inny dzielnik niz 2/3
i 1/1 dla AGP chcialbym pamiatki poscic na 133 a Geforce nie cierpi
przetaktowania magistrali (dostaje gorsze wyniki niz przy ustawieniach
standardowych).
2) Mam problemy z zarzadzaniem energia i sterami do Anihilatora Pro (tak
sadze). Czasem sie zdarza przy odpowiednio ustawionych opcjach w biosie ze
komputer nie chce zaladowac windy lub laduje winde w standardowych 16
kolorach i skaszanionym kursorze myszy. Detonatory (3.86, 5.16) dzialaja
dobrze tyle ze siadaja i to bardzo wyniki w grafice 3d. Jak do tej pory
stery Creative sa najbardziej wydajne. Wylaczylem wiec opcje w biosie i
wszystko dziala ale komputer przestal mi sie wylaczac. Moglby mi ktos
poradzic w jaki sposob poprawnie tego Geforca i opcje w biosie
skonfigurowac.

Z gory dziekuje za wszystkie uwagi i porady:))))))))

Rafal