Re: Pytanie o Geforce MX

Autor: demoman_at_box43.gnet.pl
Data: Mon 03 Jul 2000 - 08:38:51 MET DST

O czym ty gosciu piszesz ?????

Co ma ogladanie filmow w Divx do Geforce2MX ???

Jak dla mnie najwaniejsza jest jak najlepsza wydajnosc i jakosc
obrazu ...

Wszystko zalezy w co chesz grac i w jakiej rozdzielczosci ...

Niestety nowe gry wymagaja poteznego akceleratora ..
Jezeli uwazasz ze geforce2MX bedzie lepszy od Geforce DDR to myslisz
sie ...
Dojdzie kilka nowinek i to wszystko ...
Pozatym karta bedzie troche wolniejsza od geforce1 SDR i duzo
wolniejsza od GeforceDDR

Proponuje abys uruchomil jakies nowe gry np. DeusEx , Formala 1 2000
(Eidos) , Evolva i zobaczyl sam co znaczy niska wydajnosc karty
graficznej ...
Sam posiadam RivęTNT2 128bit 16MB 150/150 (markowš) na Cel300a_at_450 mhz
i sa juz gry w ktorych 800x600x16bit nie chodzi nawet plynnie :(

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.