Ludzie POMOCY bo osiwieję !!! (

Autor: Sielik (sielik_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 03 Jul 2000 - 02:47:14 MET DST

Witam
Niestety wysiadł mi komp, a wyglądało to tak: oglądam sobie ze znajomymi
film na DVD na kompie i w pewnym momencie zwis, ale bardzo dziwny.
Monitor się wyłaczył natomiast komputer nie do końca - chodziły
wiatraczki i paliła sie dioda od twardziela. No coż zdarza się - buh go
po resecie - i tu pierwsze zdziwienie, zwis przy próbie detekcji napędu
dvd. Wyłaczyłem kompa, oczekałem i właczam a tu pii, pii, piiiiiii
i koniec. Od tamtej chwili systuacja wygląda tak: Włączam, startują
wszystkie urządzenia, ale komp nie robi beep a na monitorze lata sobie
napis "No Signal" (nie włacza się) i swieci sie dioda od HDD. Komp
wstaje raz na 10 prób po resecie cmosu i/lub odłaczemiu jednego lub
kilku z urządzeń (dyski, dvd, nagrywara). Poczym chodzi ok, wiec
podłaczam po jakims czasie wszystkie urządzenia i znowu buh zwiesza się
i czarny ekran. No i k...cze nie wiem co siadło? Zasilacz? Płyta?
DVD chyba nie bo jak już komp zaskoczy to działa bdb. Prosze o jakies

Konfiguracja: Abit BH6 1.1 (bios PM), Celeron 366_at_550, 64 MB RAM,
ATI rage 128, 2 HDD, DVD, nagrywara, SB Live, sieciówka 3 Com na ISA

p.s. to nie przez podkręconego procka, jak komp wstanie to q3,ut,nfs i
testy smigaja bez problemu.

--
  <sielik>   ICQ#: 25242127  www: under construction :)