Re: Nagrywarka HP8200i - czyzby sie sypala ?

Autor: PeterPan (ANTYSPAMpeterpan_at_yoyo.pl)
Data: Mon 03 Jul 2000 - 00:22:07 MET DST

[...]

| Nie, bo to szuranie i mruganie diodka to od razu po wlaczeniu kompa,
| jeszcze zanim w ogole system zaczyna sie ladowac. Poza tym wtedy w ogole
| brak dostepu do napedu, nawet bios w momencie rozpoznawania doalczonych
| dyskow nie jest w stanie go rozpoznac - dopiero jak wysune mu tacke, to
| go zaczyna widziec i leci dalej.

No tak. Odezwal sie we mnie zestresowany uzytkownik winshita. Pod pojeciem
uruchamianie kompa od razu pomyslalem o starcie winshita (a co za tym idzie
klopotow) ;).
W takim razie jezeli wszystko w porzadku z tasma sygnalowa od nagrywarki,
wyglada na to ze jednak cos "nie tak" z sama nagrywarka i w tej kwestii
powinny wypowiedziec sie osoby bardziej kompetentne niz ja.

3m sie