Re: Re: cudowny wynalazek: VIA

Autor: ElFi (elfi_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 02 Jul 2000 - 17:17:37 MET DST

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_iname.com> napisał w wiadomości
> Mój komputerek oparty o płytę na VIA MVP3 (FIC VA-503+) na razie ma rekord
> 90 godzin pracy non-stop -- a tylko tyle dlatego, że potem jeszcze coś
> dostrajałem i zrestartowałem go. Nie licząc jednak restartów chodził
> włączony koło tygodnia zanim go na noc wyłączyłem. I bez zwisów.
>
> Oczywiście normalnie na nim pracowałem.

No to ja miałem na swoim 10 dni 19 h 27 min 4 sec. Znaczy tyle było w
momencie grabowania czasu na Sandrze. A wogóle chodził ponad 11 dni.
Oczywiście normalna praca bez restartu. Gybym miał jakiś progs do
defragmentacji RAMu to pewnie by jeszcze dłużej pociągnął. VIA 693B i
Celerek.

Pozdrawiam!
Marek Jasinski