VooDoo3 - 3DMark 99 MAX/2000

Autor: Pael (pael_at_go2.pl)
Data: Sun 02 Jul 2000 - 16:44:38 MET DST

Posiadacze VooDoo3 - pochwalcie się swoimi wynikami z programu 3DMark 99
MAX.
Proszę was o to gdyż nie wiem czy mam się cieszyć czy płakac z powodu
wydajnosci mojego V3.
Problem jest taki - to jest moje 2 VooDoo3. Poprzednie wymienilem gdyz w
3Dmarku 99 MAX było wolniejsze od VooDoo2.
To drugie VooDoo3 lecące z Celeronem 466_at_525 osiąga takie wyniki w
rozdzielczosci 640*480*16:

3DMark 99 MAX - 3554
3DMark 2000 - 1524

Czy powyzsze wyniki są adekwatne do posiadanego CPU?, czy powinienem jednak
po raz wtóry wymienic VooDoo na inny model (nie chce zmieniac na TNT/GeFo bo
Diablo ][ podobno o niebo lepiej w Glide wygląda).
Bede bardzo wdzieczny za kazdą odpowiedz - czy to na grupe dyskusyna czy na
maila - a czasu mało bo premiara Diablo ][ we wtorek - a nie chce nerwicy
dostac jak ten mi bedzie się ślimaczył.

Pael