>>>>PROBLEM<<<<

Autor: news.icm.edu.pl (necrol_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 02 Jul 2000 - 11:27:03 MET DST

POMOCY !! ,
Dostaje juz szalu...nie moge spokojnie pracowac...zaden znawca nie jestem
wiec moze ktos z szanownych grupowiczow mi doradzi co sie dzieje???
Objawy mojego pece-ta:

-komputer nagle zaczyna wisiec , po wyresetowaniu komunikat nieprawidlowy
dysk lub inne hece , w biosie bialy ekran i zapierdalajacy po nim kursor ,
pewnego razu nie wytrzymalem i trzasnalem w skrzynke _- URUCHOMIL
SIE....sprawdzalem pozniej wszystkie styki itd , ale wszystko jest wsadzone
jak nalezy, nie ma luzu...kumpel mowil , ze moze byc to problem zasilacza -
mam 200 watowy (moze za maly?)...plyta Via (jakas tam) , AMDk-350 Mhz ,
modem , muzyka, grafika , cd-rom Creative-32 , floppy...moze faktycznie
zasilacz nie wydala i system sie sypie.

Kolejny objaw:

-po uruchomieniu (kiedy pokazuje sie ramka z wlasciwosciami itd) ramka
wchodzi do polowy i comp wisi (migajacy kursor)
-czyscilem dysk i sprawdzalem czy nie jest rabniety (nie ma
bad-sectorow)...podczas koncowej instalacji windowsa komunikat o bledzie w
rejestrze i komputer uruchamia sie , odtwarza kopie plikow systemowych i z
powrotem i w kolko...wyswietla , ze "naprawil" i blebble,,,ble..ble...w
sumie nic nie naprawil...
-zdarza sie , ze klepie cos na klawiaturze i nagle ...sam sie resetuje , po
czym juz nie uruchamia windowsa , albo uruchamia - jednak bez
zainstalowanych kart , modemu...wszystko trzeba instalowac od nowa...
-mam wlaczona opcje wylaczania monitora po 15 minutach bezruchu na ekranie
, kiedys normalnie sie wlaczal gdy poruszylem mycha lub nacisnalem klawisz a
teraz po prostu wisi i trzeba resetowac kompa.
-Cd-rom nie chce czytac plyt audio (mimo , ze jest wlaczana opcja w
multimediach o odtwarzaniu cyfrowego dzwieku) ...po wlozeniu plyty do napedu
uruchamia sie Winamp , ale komputer wisi....i znow cholera trzeba go
resetowac , po czym znowu wyskakuja hasla o bledzie w rejestrze (jaka za
duza ilosc znakowlub tp.) lub nieprawidlowy dysk...itd...

Sprawdzalem w Panelu Sterowania (system) czy nie ma konfliktow sprzetowych -
nie ma , sprawdzalem antywirusem czy nie ma wirusow - nie ma...CO JEST Z TYM
CHOLERSTWEM ??? Moze ktos mi powie za co z gory dziekuje !!!!
Twardziel byl formatowany.

pozdrowienia
Gizmo

Prosze o odpowiedz na priva lub na grupie.
necrol_at_poczta.onet.pl