Re: Geforce - problem

Autor: Mirek (jurki2_at_kki.net.pl)
Data: Sat 01 Jul 2000 - 17:27:54 MET DST

Wolfik napisał(a) w wiadomości:
<8F6462060andrzejintekocompl_at_193.219.28.2>...
>Wiem ze bylo ...
>Mam problem z Geforce 256 creativa.
>Moj komp:
>C433_at_541
>Plyta Soyo 6BB (Baby AT)
>98 MB ram
>SBLive!
>Karta TV Prolink
>DVD LG
>ZIP 100 Atapi
>Zasilacz 200W
>
>i objawy takie:
>- podczas pracy dysku lub dvd wyrazne drganie obrazu
>- niemozliwe uruchomienie jakiejkolwiek aplikacj 3d (3dmark 2000 zawiesza
> [...]

Spróbuj,czy aplikacje 3D pójdą jak wyjmiesz kartę dżwiękową.Może to być
wina karty dżwiękowej.Miałem to samo z katą Sonic Impact.
Po zmianie karty wszystko jest OK.Spróbuj też zamontować ją do innego
slotu.Inna rzecz to płyta główna.Nie wiem co to za płyta SOYO 6BB (jaki
chipset),oraz w jaki sposób dostarczany jest prąd do AGP.Karty z G-Forcem są
"prądożerne" i nie pracują na płytach w których napięcie do AGP dostarczane
jest przez regulator liniowy.Zapuść kompa i sprawdż temperaturę
tranzystora(jest w pobliżu slotu AGP) oraz jego napięcie.Jeśli grzeje się
mocno a napięcie jest niższe niż 3,1 i spada zmień kartę bo zniszczysz
płytę.

Pozdrowienia
Mirek