Odp: Pytanie o Geforce MX

Autor: Tomek Lisowski (Lisowski.Tomasz_at_sssa.nospam.pl)
Data: Sat 01 Jul 2000 - 15:45:17 MET DST

Użytkownik Tomasz Krzywicki <Tomasz.Krzywicki_at_primark.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:395C8231.41DA7746_at_primark.pl...

> Zanim sie zdecydujesz pomysl.
> Ogladalem filmy w DivX-ie na Asus TNT1 i noname TNT2 M64.
> Jest duza (zauwazalna) roznica w jakosci obrazu na karcie noname TNT2
> M64.
>
> Czy najwazniejsza jest predkosc? Jak dla kogo. Jesli nie jestes
> maniakiem
> gier fpp jak quake to raczej warto postawic na jakosc a nie szybkosc.
> Z tego powodu twierdze ze MX bedzie lepszym wyborem niz Geforce1.
> T.

Nawet na DDR???

Tyle tu czytałem na temat tego, jak licho sprawuje się Geforce SDR w
porównaniu z DDR. Ale może faktycznie były to wypowiedzi "maniaków gier fpp
typu quake" :-).

Co nowego w jakości obrazu może wnieść wolniejsza karta? Przecież Geforce1
była hitem w porównaniu z TNT2, kiedy się pokazała na rynku?

Tomasz Lisowski