Stara stacja dysków

Autor: Andrzej 'The Undefined' Dopierała (undefine_at_pld.org.pl)
Data: Fri 30 Jun 2000 - 23:42:44 MET DST

Cze. Mam stareńki komputer. Są w nim dwie stacje - duża i mała. Niestety
do tej pory duża była jako a:. Teraz muszę to zmienić. Problem tkwi w
tym, że prosta wymiana kabla i przełożenie stacji na nim nic nie daje -
z tyłu małej stacji są zworki - pewnie je należy jakoś przestawić.
Zworki sa ustawione mniej więcej tak:
1 2 3 4 5 6 7
8 9 0 A B C D
i opisane
1 - 2: DS2
2 - 3: DS3
4 - 5: MD
6 - C: RDY
8 - 9: DS1
9 - 0: DS0
4 - A: MM
B - C: DC
7 - D: TTL/C-MOS

Oryginalnie były zwarte 8-9(czyli DS1), 4-A (MM), B-C(DC) oraz 7-D (TTL)
Ma ktoś jakiś pomysł jak to przestawić na stacje a:?(nie chcę kupować
nowej stacji, która i tak będzie używana od święta).
Podobnie mam też problem z ozworkowaniem dysku Western Digital, model
WD95044-A z 4-20-91 o S/N: WD2098140. Dyszczek ma oszołamiającą
pojemność 41 MB, w BIOS-ie jest widziany pod numerek 17. W kompie był
ustawiony jako drugi dysk, i jako taki chyba działa(przynajmniej
kontroler nie zgłasza błędu z takimi ustawieniami). Chciałbym go jednak
chwilowo przestawić jako pierwszy dysk - tutaj niestety nie potrafię
prawidłowo ustawić 6 zworek. Wyglądają one tak:
1 2 3
4 5 6
, oryginalnie(jako drugi dysk) są połączone 2 z 5. Jeżeli ktoś mógłby mi
pomóc, ew wskazać źródło gdzie można by znaleźć jakieś info(szczególnie
do pierwszego problemu) byłbym bardzo wdzięczny.

--
                                 Andrzej "The Undefined" Dopierała
                                        undefine_at_pld.org.pl