Re: HDD IBM - ile uciagnie ?

Autor: Luka Vandergaart (nospam.luka_at_piast.t19.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 01 Jul 2000 - 12:49:17 MET DST

-~*Łukasz Wesołowski*~- <da whatever>

A to blad - polecam HDTach'a jest u mnie na ftpie lub na www.tcdlabs.com

>około 7,8 mb/s.nie wiem od czego to zależy ale nie jest to za dużo
>jak na dysk z 2000 r.Czy duzo zalezy od braku UDMA 66 albo
>leciwego sprzetu (intel lx i p2 233 ;(.Prosze od odpowiedz.

Troszke go to bedzie spowalniac ale srednio powinien uciagnac ponad
20MB/s. Musisz tylko wlaczyc DMA we wlasciwosciach napedu w panelu
sterowania, jesli po restarcie Windowsa pole DMA bedzie odznaczone bedzie
wymagany update biosu do twojej plyty glownej albo przestawienie
programikiem IBM'a dysku na UDMA/33.

Pozdro

--
"...Oh the sisters of mercy - they are not departed or gone.
They were waiting for me when I thought that I just can't go on..."