Odp: Sygnał rozłącznia modemu resetuje kompa ;-(((

Autor: Drookash (byczektom_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 30 Jun 2000 - 23:54:40 MET DST

Użytkownik Dawid "Grendel" Krysiak <progrocker_at_priv4.onet.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:8jgg0b$2bv$1_at_news.onet.pl...
> Panaso....
>
> żartujesz ? to aż tak ostro ?....
Powaga !. Bezprzewodowy Panasonik KXT-5838 dwuletni. Po serwisie rozłącza w
czasie roamowy, albo nie łapie sygnału po włączeniu.

Szukaj, a znajdziesz....

--
Pozdroofka :)
- = - = -